iklan nuffnang

Monday, August 22, 2016

Bad Review : Chop n' Steak Serdang



Jumaat hari tu, husben hantar kami ke cheras. 
Sebelum itu, kami singgah makan meta kat Chop n' Steak Cawangan Serdang.

Sebelum sampai, kami adalah google sikit lokasi dan harga.

Ok dah sampai!

Mari order..

Meh tengok harga terbaru 2016



Kami pesan

Lamb chop
Yee Mee Sizzling
Nugget
French Fries
Air Teh 'O'
Air Kosong
Air Teh'O' Ais

Masa ambik order dia tanya Teh Kosong? Suam?
(kau rasa dah Teh 'O' tentu lah kosong aka takde susu)

Order yang sampai.
Mix Lamb Chop, rasa tak berapa rasa sedap.
SeeFood Sizzling 
(husben frust sebab rasa kuah dia,macam pakai kiub ayam)
Tak macam Yee Mee yang kita makan - Kuah hitam pekat.
Ni dah macam Yee Mee Kung fu.
Nugget dan French Fries macam panaskan semula (sebab nugget dan kentang keras)
Air Teh 'O' Kosong takde GULA.. kau rasa?
Air Kosong rege RM0.30 sen
Air Teh 'O' Ais Pahit


Tobat (taubat) akak tak pergi dah..

Tak seIndah lampu lip lap nya...







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker