iklan nuffnang

Friday, July 10, 2015

Lagi seminggu nak raya!



Jumaat terakhir dalam bulan Ramadhan.

CUTI oh CUTI!!

Korang cuti berapa HARI?!

Akak mungkin cuti sebelum dah selepas raya sehari atau mungkin TIDAK bercuti langsung..
(sayang no cutinya...)

MOOD raya macam kurang tahun ni, tak semeriah dedulu..

KEKONON nak berbuka puasa reramai, sampai kesudah nan HADO..

Entah tetiba rasa macam malam tadi LAILATUL QADAR, jam penggera aka ANAK ku itu puaslah dipujuk tidur Jam 3 pagi lebih.. nan HADO dok main sakan..kebetulan memang akak bangun tengah malam cari makan.. Lapar sebab masih menyusukan anak. Bukan sorang tapi dedua mereka bangun main berJEMAAH. Alahai..

So doala sesikit...

Esok MOODREPUBLIK aka KLFEST 2015 start... nak pergi! huhuhuhu.. Bukan ape memang suka nak penuhkan kawasan hahahaha...

Baju raya bukan takda, ni sja shopping tuk pakai buat kerja juga :P

Duit gaji pun dah dapat tapi kena simpan elok-elok tu bayar bill.. 




1 comment:

Al Kisah said...

selamat hari raya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker