iklan nuffnang

Saturday, April 2, 2011

TANDA - TANDA LELAKI JATUH CINTA


alhamdulillah saya mendapat yang ini

thanks En Tunang coz selalu nak buat saya gumbira!

Nie selalu, sebab saya sangat nakal :P

Setakat nie belum ketara kelihatan

-no komen-

Urm.. tak rasa diperhatikan pun

Tak tahu lah kalau dia tak suka, sebab suka bebenor cerita tentang Lelaki lain :|

sensitif ke En Tunang?

-no komen, sebab saya yang selalu mintak dia beri perhatian yang sangat lebih kepada budak nakal ni :D

rajin angkut barang-barang beli-belah katanya "ringan ke kalau awak angkat?"

hahaha, rasanya saya yang selalu merajuk!

sengsara ke yang masa awak pegi bercuti luar negara dulu tak dapat berhubungan dengan saya?

erm.... yup itu tentu! "saya kan ada"

betul juga!

selalu ungkapkan "i Love you!" so sweet tapi saya? hihihi susah sikit!

ye ker?

Sangat setuju!

...............................

.................................

...................................

belum masanya.. tunggu dah di Ijab Qabul

Trust is important in relationship "syukran"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker