iklan nuffnang

Wednesday, February 2, 2011

Di Perak

Rabu : Melarikan diri dari Opis.. heheheh, dah cuba tanya pegawai nak half day.. tapi tiada jawapan yang pasti.. (CABUT)... Balik SIAP2 tuk balik ke PERAK.. Pasti akan merindui mu sayang... Tapi tq sbb bagi sya pinjam broadband awak yer :) boleh la saya update keadaan saya kat sini... Hari ni bermalam di rumah mak sedara saya (MAK YANG).. kanak-kanak riang membuli saya..huhuhu, mentang-mentang saya kecik molek, dibuli nya saya /;p Terima kasih untuk semalam..

2 comments:

CikSweety85 said...

Hari ni saya dapat borak gan En. Supermen saya :) Betul la sangkaan saya, dia kecik hati (majuk)... Jangan la macamtu yer, kita tetap kawan :)

CikSweety85 said...

dalam perjalanan balik td, nasib takde pape.. boleh plak ayahku berkhayal ...ermmm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker