iklan nuffnang

Thursday, February 3, 2011

Di Perak Episod 2

hahaha, ada hati nak letak tajuk camtu.. tapi memang betul lah saya di perak lagi :P
bangun awal pagi tunaikan kewajipan & mandi.. sarapan seperti biasa.. kemudian on9 sekejap..layan citer TV.. petang gi umah MAK DAK, menolong apa yang patut, cousin nak kahwin sabtu ni.. Malam berinai!..Esok nikah.. Aku pun gatai nak pakai inai juga.. Tapi tula, tipah tertipu bang... inai yang saya pakai..INAI itam, huduh sungguh rupanya.. nanti saya upload kemudian.. Depa kata, esok leh hilang..tapi akan meninggalkan kesan taak berapa cantik pada jari.. Argh, kenapa lah dorang tak warning awal2.. huhuh, nasib pakai 3 jari jer.. kalau semua.. mau saya pakai sarung tangan esok.. huhuhu....dah lewat, nak TDO.. En tunang pon bz melayan sedara from sgapore... :( Esok awal pagi nak kena gerak dari rumah MAK YANG... selamat malam!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker