iklan nuffnang

Monday, February 16, 2015

TerJEBAK beli online..



Ya ampun... kalau ada beribu dalam akaun mau susut nilai ni..

Tak boleh dengar perkataan SALE..

Nak, nak sekarang ni nak hijrah la sesangat :P

Dah mula berjinak dengan muslimah clothing www.muslimahclothing.com 
caption "Your Labuh & Longgar Specialist"

Tudung pun beli on9 dan baru-baru ni beli tudung dari Noranorwan...

Beli tudung semua yang instant, easy to wear n easy going..

Tak heran pun dengan orang yang beratur panjang untuk dapatkan tudung FAREEDA,bukanpe susah nak jaga pastu nak membasuhnya lagi.  Dengan instant shawl chiffon "yang xde awning macam fareeda" senang terus masuk dalam mesin basuh jer..

Baju? baru-baru ni terTengok laman web www.nile.com.my.. cari blouse

Memang berbaloi lah dengan harga dan materialnya.. kira lima pasang juga saya rembat...

Tengah tabahkan hati tengok SALE yang muslimah clothing  buat T_T

Gaji dah la lambat lagi... bulan dua ni gaji Awal dan nak tunggu gaji bulan tiga yang hujung bulan..

Sila berjimat cermat.. 



Hari ni pakai tudung dari #noranorwan
Skirt dari #muslimah clothing
Baju dari #nile.com


Hari ni pakai tudung dari #myAvilia
Skirt dari #muslimah clothing
Baju dari #nile.com



"encik husband jangan marah yer, senyum jer pastu garu kepala"
tq bawa pergi MCC hari tu :) 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker