iklan nuffnang

Friday, October 25, 2013

"ayat?"





Ok hari ni hantar Syaza macam biasa ..

Masa tunggu lift, dah masuk lift.. tiba-tiba dengar orang menjerit..

"Tunggu, tunggu!...."

"Pasal hari tu saya main-main je.. jangan marah yer"

"tak pe, faham.. tak de apa lah"

"eh, jangan marah tau.."

Terus berlalu jalan macam biasa ke Taska 

Tak sangka mamat tu tunggu nak berbicara lagi..

"ingatkan marah, sebab tak nampak pun dua tiga hari ni hantar anak.."

"eh biasa je, waktu ni lah hantar pun.."

"ada ke?  hari apa tah saya tunggu-tunggu takda pun.."

"bila? ada kot haritu saya hantar anak naik kereta tak lalu sini"

"entah bila, saya baru balik johor..tunggu ..tak nampak pun"

"erm... ada je.."

"jangan marah yer, hari tu main-main jer.."

"kalau marah takde nak cakap-cakapla.. "

dah jadi cerita... 

"ish, nak berborak pulak.. dah lah panas tempat parking ni" bisik dalam hati..

Sudahnya dapat nama dia AYAT..

AYAT?... sebab panjang benor namanya..

sudahnya saya akhiri..

"dahlah.. saya nak pergi dulu, panaslah kat sini.."

dalam perjalanan tadah tangan..

"Ya ALLAH jauhkan aku dari kemaksiatan.."





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker