iklan nuffnang

Tuesday, May 14, 2013

Nothing Spesel to Share





Saya masih saya yang dulu cuma dah berkeluarga, komited pada Suami, Anak & Kerja harian..

Akhir bulan April dan awal Mei bebetul buat saya LEMAH..

Lemah kerana anak dan ibu yang tak sihat badan.

Saya cuma mengharapkan sedikit pertolongan bagi meringankan tugasan harian saya tak kiralah ditempat kerja atau rumahtangga.

Dulu saya dijaga oleh IbuBapa sekarang kena jaga diri sendiri, Suami dan anak..

Kudrat saya hanyalah seorang Wanita..



13 Mei 2013 - Perhimpunan Bulanan yang hambar. Syaza dihantar ke Taska setelah lama tak ke Taska untuk 2 minggu kerana sakit demam campak.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker