iklan nuffnang

Tuesday, April 2, 2013

Syaza dah besar 9 bulan tapi....



Dah masuk 9 bulan umur Syaza

Perkembangan :

Aktif, dah boleh duduk sendiri, mengesot dan baru-baru ni Syaza baru dua tiga langkah merangkak..  Alhamdulillah, masih peringkat BAIK lagi.. 

Berselera makan "bubur nasi" say no to NESTUM kecuali nestum perisa buah (itupun dah takda pilihan)

Semalam bagi Syaza makan bubur nasi campuran scott emulsion & gamat KING, umph... macam sedap je si budak tecik ni makan.. kita yang bau tak selera lagi-lagi scott emulsion tu yark! Tak kisahlah janji Syaza makan, risau juga dia tak mau makan semalam. (hope takde efek lain selain SIHAT)


Semalam bawa Syaza pergi check up untuk 9 bulan.

Berat : 5.90kg (graf tak cantik) kena nasihat supaya bagi Syaza makan lebih sikit
Tinggi : 65cm.... alahai nak, baka Ibu ker?

Rujuk doktor sebab Syaza batuk berkahak, suspek Asma.. Peparu sensitif....


urm... kena pandai bahagi masa......


"fikir nak masak apa hari ni"..........







1 comment:

cikcoklat a.k.a Haiza said...

asma tu sbb ina ada kan...ilham pon kn asma time umo mcm tu la..sbb haiza ada asma..so kn beware la eh...ilham ni dah byk kali amik neb..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker