iklan nuffnang

Wednesday, March 27, 2013

Syaza Oh Syaza Poor Syaza



Tadi masa pergi Taska.. 

Syaza baru bangun tidur dalam ikatan bedung yang sangat KETAT.

Diletak hujung.... tanpa lapik kain batik yang saya sertakan.. berbantalkan bantal orang lain.. Dah naik ruam muka..

Sadis, tengok hingus yang dah kering, check pampers.. Ops, pampers pagi tadi yang saya tukarkan dari jam 7.30 pagi until 1.30 tengahari.???

Ok bagi Syaza makan, alhamdulillah dia makan bubur yang Taska buat. 

Menyusukan, dan layan dia bermain.. Tukar pamper, menyusu dan balik..


Semalam lagi haru, bagi 6 keping pampers.. balik pada saya 4 keping.. Setahu saya saya tukarkan waktu pagi dan tengahari.. Petang? Syaza dimandikan atau tidak, kalau yer..kenapa perlu pakaikan pampers yang sama?

Malas nak cakap banyak nanti tah apa yang jadi pulak.. Selagi tak mudarat sangat, saya boleh ampun lagi..

Rasa nak buat rancangan lain... Urm tapi menyusahkan orang lain pulak..

Redha je la anakku..

Yang penting Syaza ok!

Now Syaza taknak NESTUM tapi nak BUBUR NASI..

Ibu sila buat!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker