iklan nuffnang

Thursday, February 21, 2013

Lagi sepuluh hari gantinya...



Alhamdulillah hari ni saya berpuasa lagi al maklumlah menggantikan puasa yang tertunggak sebanyak 10 hari. Jenuh juga nak mengabiskan. Yolah kalau bulan puasa berpuasa tak terasa sangat. Banyak godaan.


Semalam gi hantar baju, 3 helai. Dua buat pesak gantung +satu kurung pahang. Lega sikit dah jumpa tailor yang buat baju in suit, dekat pun dekat dengan rumah.

Harga kurung biasa : RM45
Harga kurung pahang/pesak gantung : RM48
 
Saya punya mungkin tambah dalam RM7 untuk caft dan kain lipat belakang. ye kot... :P


What the XXXXXX sensor...

Di khabarkan, akan ada Perhimpunan Bulanan dan dikendalikan oleh bahagian kami.

"Kita mungkin jadi tuan rumah untuk perhimpunan bulanan nanti, siap-siap je la ina"

Bingung

"mungkin ada request"

Ok faham sudah.

Request jadi am cee la tu..... alamak, ni yang malas ni.

Harap-harap "bukan saya, bukan saya"... haritu saya jadi bidan terjun jer.


Harapan.. harapan menjadi layu... Inginku ... apapalah...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker