iklan nuffnang

Monday, February 13, 2012

Sama-sama bunting pelamin.

Kat seksyen saya dah ada 3 orang yang mengandung. Salah seorang mengandung anak yang ke-3. Sorang lagi ni ha yang bunting pelamin, kahwin bulan 12/2011 dah bunting dah.

Untuk kali pertama macam saya, saya dijadikan rujukan sedikit sebanyak.

Apa yang saya boleh kongsi, saya akan kongsi.

Kalau tak taip je persoalan kat GOOGLE, mesti ada jawapan pelbagai pemasalahan ibu mengandung ni.

Tapi saya akan merujuk banyak aspek & bertanya doktor jika ada kemusykilan.

Jangan percaya 100% maklumat di Internet.

Kawan saya ni hadapi morning sickness, dan rasa mual semasa memberus gigi.

Alhamdulillah saya tidak mengalaminya.

Sekarang ni tengah tunggu masa sesuai untuk saya sekodeng anak saya ni lelaki ke perempuan.

Baju-baju baby pun beli warna safe jer... PUTIH, biru & hijau.

Kalau tengok baju baby perempuan ala TOMEInya lagi-lagi warna PINK & Ungu yang memikat hati.

Dah mula rasa pegerakkan baby dalam perut.

Semoga anak Ibu membesar dengan SIHAT.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker