iklan nuffnang

Friday, November 4, 2011

Next Check Up.

Semalam saya kena serangan Asma, so saya ke klinik berhampiran untuk mendapatkan rawatan. Dalam pada masa yang sama membuat pertanyaan berikutan next check up saya. Doktor saranankan saya buat check up di klinik kesihatan presint 3.

Bangunan Pertanian & Industri Asas Tani Malaysia




Hari ni saya buat panggilan ke klinik tersebut untuk membuat temujanji.

No telefon untuk dihubungi : 03 - 8888 0241 


Ok dah dapat 29/11/2011. Lepas saya balik dari cuti yang panjang.

Nanti boleh suruh hubby hantarkan :)

Sebelum ni ada dengar capaian sistem HRMIS belum ada di klinik presint 3, so kena bawa surat GL. Tadi saya baru tanya dan nurse kata surat GL dah tak perlu bawa. :)







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker