iklan nuffnang

Tuesday, March 29, 2011

Dating Ke Meeting??

Peringatan Pertama...

28Mac2011, saya diserbu kerana.... Huhuhu sedihnya..kena tegur! Oleh kerana terlupa hantar laporan ke Bahagian Akaun.. Jadi saya & Akram terpaksa tanggung akibatnya. Akaun Kena Bayar (AKB) report tak hantar sebab TAKDE DATA, nak hantar camana?!.. Tapi akui kesalahan sendiri sebab takde inisiatif nak kol orang bahagian ESPKB tanya kenapa report keluar macam tu.. Sudahnya seharian kami bertungkus lumus nak siapkan report secara MANUAL.. Argh!! Mana lah saya tau,pastu nak mengajar si Akram pulak dah.. Try ur BEST darling! Hari ni ada pelancaran E-Tukar, saya tak dapat nak join sebab ada pungutan cek so kena pegi BANK kul 1030pagi nanti.. huhu kelam kabut juga pagi tu nak siapkan sebab CC saya nak join pelancaran tue.. Pendaftar Mel do it job (DONE) then ME, after that CC.. Sistem pulak buat hal.. tapi syukur dapat juga dilakukan, CC pun dapat join E-tukar tu.. Selesai, buat kerja lain pulak dengan si Akram pasal benda report yang tak submit tu.. Ops 1030pagi "akram, ina pegi bank dulu..nanti balik kita sambung balik" "ok!" Pegi bank, buat urusan tak sampai 5minit then balik opis continue kerja.. Sampai suma budak opis balik dari pelancaran tu, kami masih tak siap2 keja.. Yelah 1st buat so terkial2 nak baca report secara manual, selalu print report dah ada :( tapi kali ni report problem kena buat manual...Kalau boleh taknak pegi lunch, tapi setelah dipaksa untuk MAKAN oleh kawan2, saya Order ROTI je tuk Lunch..cukupla sekadar alas perut, selagi tak siap keja tak tenang rasa. Alhamdulillah, dah mula surut kerja tu.. Esok nak dating lagi..eh bukan nak siapkan laporan tu :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker