iklan nuffnang

Wednesday, January 26, 2011

22 Jan 2011 - 25 Jan 2011

22jan - Bangun pagi siap2 nak sarapan kat rumah bakal mentua. (ROTI CANAI) lama tak makan!. Hari ni kena jadi pengapit.. (dah nak bertunang esoknya pon boleh lagi sibukan diri). So far, this is my 1st time jadi pengapit.. (ops, lupa bawa kasut tinggi) kemetot je duk sebelah pengantin.. sampai kena tegur "ina tinggi sikit pegang payung" - Ah malunya!! Masa duk mengipas pengantin (tak pandang audiens pun) MALU lah!!.. Lama2 bila dah biasa, terOVER plak... hehehe... Pas jadi pengapit masing2 balik, pegi amik kek yang ditempah... Nyum3 bila boleh makan ni? Chocolate Indulgence!! Terima pulak panggilan " ina belikan polisterin, ish nak tunang esok boleh plak dia berjalan..balik rumah cepat!" pesan adik ku.. Kui2 berani dia cakap macam tu dengan KAKAK dia ni.. "helo3 kan dah bagi tau saya jadi pengapit, kul6ptg nak pegi amik KEK..ish3" dalam hati (siap la hang nanti!).. Penin kpla mana nak cari polisterin tetiba dapat mesej "tak payah beli, pakai surat khabar jer..hehehe" .. Huh penat aku jer mencari, nasib lah ada masa nak mencari sementara tunggu KEK siap!. Argh ESOK je harinya.. sabar2 :P
23jan - Jeng3, hari ni bangun awal nak deco kotak KEK, huhu puas hati (CANTIK!). 0930am dah kena makeUP, awal giler.. yang jadi tukang tatarias saya tu, isteri sepupu saya WANIE..dia memang ska mekap orang, tapi bukan bidang profesion dia.. tu sebab nak kena mekap awal...lama tu nak tunggu, maklumlah majlis lepas ZOHOR.. rombongan lelaki sampai disuruhnya makan dulu... Alamak dah habis ker? belum sarung cincin lagi ni.. Mekap nak cair, jam menunjukan kul 2 ++pm..huhuh..Akhirnya 3.30pm aku sah menjadi TUNANGAN orang.. huhuh nerves, smpi mengeletar jari jemari runcing saya..Alhamdulillah semua selamat.. Hujan RAHMAT turun selepas semuanya SELESAI.
24jan - Walaupun penat,kerja tetap kerja.. SIMPAN cuti ma! Baby green saya plak buat perangai, nasib refer bengkel tak kena charge..yela baru jer suh dorang repair hari tu, dah meragam balik.. Cuak juga, start2 enjin dah mengaum giler2.. keja sya menekan break je la, nak kawal baby green saya yang nak jalan jer walaupun tak tekan pedal minyak! Nasib sempat sampai bengkel!
25jan - Gaji Time!

2 comments:

hanna said...

jengjengjeng.... gaji rupanya!

CikSweety85 said...

hihihih duit semakin surut

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker