iklan nuffnang

Wednesday, October 20, 2010

Thank You Allah


For given me 1 more chance...

Syukur yang teramat sangat dengan perpisahan ni.. kerna aku menuju ke JalanMu & dia sebaliknya (hanya Tuhan yang mengetahui)

Sesungguhnya aku REDHA & PASRAH dengan ketentuanMu.. Walaupun pada mulanya sukar untuk kuterima, Alhamdulillah aku masih boleh berfikir dengan WARAS.. Dulunya aku lalai mengingatiMu, kini aku kembali kepadaMu Ya Allah.. Terima kasih kerna membuka pintu hatiku lebih mendekatiMu, menyintaiMu, mengejar syurgaMU. Hikmah sebenarnya, kerna kau masih sayangkan diriku & memberiku peluang kembali kepadMU. InsyaAllah, akan ku teruskan usaha ku mengejar syurgaMu. Semoga dipertemukan seseorang yang dapat membimbing ku ke JalanMU.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker