iklan nuffnang

Monday, September 27, 2010

Sakit Badan

Tdo malam ku tak selena dulu..
Tilam ku dh mula menunjukkan ciri2 nk diganti..
Sakit 1 badanku... huhu, tp ku gagah ke tempat keja juga..
"bayang la cmna korang sakit leher, slh tdo"
"nie 1 badan taw!"
Balik tu aku ngadu la kat mak aku..
"mak brpa inggit tilam br?"
Sampai je umh, mak aku luahkan hasrat aku tu kat ayah aku..
Ha, ni part yg paling best..
Sedang leka aku duk main tenet, adik aku duk sibuk..
"ina mak ajak p bli perabot"
rupanya, mak ayah ku dah kua g order set bilik tdo..
bkn tuk aku je, tp tuk bilik adeq aku skali..
sukenya, tp kamis ni br dpt ah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker