iklan nuffnang

Tuesday, August 10, 2010

Sepanjang Kehidupan 2010


Selamat siang & malam.. lama betul tak mencoret.. bukan lah bz sgt, tp skg ni serba canggih Twitter, MukaBuku dh ade tuk update anything happen pada hari2 yg dilalui.. Aku jdkan blog ni sbgi tempat aku luahankan ape yg tak terluah kat status MukaBuku.. sbb xleh tulis pjg2 sgt.. Note pon xbrpa nk gemar.


Bulan Mei 2010,
Menghadiri majlis pkahwinan kwn ex-bf aku - Azad di Port Dickson N9. (kawen gan owg Penang) Azad pon dh kawen, kami entah bila lg??? Pekerjaan - tugasan seperti yang telah ditetapkan.

Bulan Jun 2010,
Menghadiri majlis pkahwinan Kat Nat - Skudai Johor.. Memang meriah gan Adat orang Johor yang mengenakan TOL pada pihak Pengantin Lelaki.. Pastu pas majlis kitaorg Singgah Danga Bay. 2 Bijik keta (Pak ya + Din) ( Aku, Ewa + Kili) - kecian masa jd penumpang Kili - keta xboleh lbh dr 80km/j - tayar botak sblh kiri (dpn).. kui2 so Pakya gn Din smpi dulu.. yg klaka ms dlm pjlnan boleh tlps nk bhenti kt R&R sbb ralik bborak (pakya+din tggu kitaorg kt situ)... Pjlnan blk pula aku tumpang si Pakya, ape lg, dia pon pecut la habis sbb dia kna hntr aku blk skali.. kira2 kul 11.30mlm gak aku smpi kt umh..Esoknya aku cuti (Isnin) sbb kndri Kak Nat on Sunday.
Menghadiri exam BITK kat PICC, ddk sblh myebelah..pastu aku g singgah AG, mls nk blk umh nnt nk kna dtg lik amik mak kat opis.. baik duk AG main facebook..hihihi... pastu rindui nk mkn kt kafeteria AG, mmg beza gn Kafeteria kat opis aku.. Murah lak tu (kili banje). GOSIP - psl "Mem" pon leh thn 1 BPTM taw dh pangai dia.

Bulan Julai 2010,
Cuti Rehat (2hr) - Demam seminggu ( risau gak kalu kna denggi) tp alhamdulliah xda.. mgkn pnt kja kot /pengaruh cuaca. Sistem Espkb - bermasalah! besday my sis ( bli hadiah) .

Bulan Ogos...
Selamat menyambut BULAN RAMADHAN!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker