iklan nuffnang

Wednesday, August 25, 2010

Gaji Oh gaji!


25 Ogos 2010,

Walaupun duit gaji dah masuk.. tp ia akan susut sedikit demi sedikit... Huhuhu, Hutang3...
Banyak belanja, banyak jugalah duit yang mengalir.... Derasnya macam AIR TERJUN.. (yeke?)
Nak dijadikan cerita... Semalam aku dapat pay slip.. Confident je, xtgk nama... aku Koyak belah tepi je... (dalam hati) Pelik, apahal jumlah gaji aku lain macam je ni.. Xtgk nm pon, terus buka & tgk isi dalam.. Eh BIRO ANGKASA? Bila masa lak aku amik loan gan BIRO nie.. Pastu baru tPK nk nengok Nama... Alamak bukan nama AKU... aku pon dengan rasa bersalah stapler balik slip tu... Hahaha... sblm ni ok jer! Tu yg YAKIN jer! Lainkali kna tgk btl2, org yg sort tu pon JANGAN silap lagi OK!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker