iklan nuffnang

Friday, October 23, 2009

searching for my friendz

***********************************************************************
2 3 hari ni aku sibuk dok searching a few friends sek lama, bdk pksn, teman2 yg mengenali aku ni..

Aku dapat lah contact lik gn kawan2 lama aku dari dulu sampai la sekarang...

Publish Post
Ni kawan aku masa sek. men. dlu, sblm jd rkn baik kitaorg pernah lah bergaduh... last2 terus rapat... pastu my dear saya ni dh kawin so hubungan kami on off, nsb jumpa lik dlm fb...


Ni lak kawan karib aku masa menuntut kat Kolej ( Aloq star) Kitaorg ni kenai pon kat Dorm 204.. Kira rapat la, smpi menyewa dok 1 bilik.. Dia nie minat warna2 pink, naik penin aku tgk! - status = married



Ni lak rakan ofis tempat keja lama, penuh dramatik tul masa mula2 kenal.. Kira so pity this women... Tp dia seorang yang tabah! Tua 10 thn dari saya - nampak muda kan? status = married



Ni lak rakan ofis tempat keja terkini, skg tgh pregnant anak kedua... kira tempat bermanja la...
status = married


Huwa....kawan2 suma dah kawin aku ni bila la lagi...



kata hati : masih ingin hidup solo, hihihi :P

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker