iklan nuffnang

Wednesday, September 30, 2009

GEMPA BUMI?

Wah ini kali kedua aku rasai gegaran tu, sblm ni area 10mlm tahun 2008 tarikh lupa lak..Tp kali ni jam 6pm gitu la...tersedar terus dr tdo2 ayam...Katil gegar, almari baju aku pon (tgk kain yg disangkut -goyang2). Aku Cuak, terpaku...try panggil adeq2 aku sorg pon xdgr (hampeh). Aku terus kol bf, dia kata maybe hantu kot.. Aku percaya gempa sbb aku baca paper hrni kata mmg ade gegaran...berapa peratus tah bangunan kerajaan berisiko. Erm, dlm 10saat kot benda ni jadi, then aku terus bangun g mandi...Then bf aku kol bgtau, mmg btl ape aku ckp td...coz kawan dia yg br blk dr keja kt ade gegaran kat sekitar IBU KOTA.. CUAK -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker