iklan nuffnang

Monday, June 22, 2009

Selamat Hari Bapa!

Kepada Semua Kaum lelaki yang bergelar "Ayah, Baba, Daddy, Papa, Walid etc" - Saya di sini nak ucapkan "SELAMAT HARI BAPA SEDUNIA" ~21-06-2009. Aku bagi gift kat ayah aku 3 Helai Baju (guna kad keras dulu la ~ gaji tak masuk lagi da). Aku cukup risau, salah beli saiz. Dulu aku ada blikan tp tak muat, almaklumlah ayah aku tu tak berapa nak kurus. Alhamdulillah baju yang aku pilih, muat pada tubuhnya. Yer la kalu tak muat kena bagi kat org lain..tak mau tak mau!. Anyway, aku bukan pandai sangat nak blikan pape, itu je lah yang aku tau. Nampak riak wajah gembira terpacar diwajahnya. Semoga Ayah aku tu diberkati dan dirahmati. Semoga selamat dunia akhirat, dipanjangkan umur & dimurahi rezeki. Selamat menjalankan tugas untuk Negara. -Amin.

1 comment:

Call me : kili said...

Kalu aku ada ayah kan bagus. Dah lama x tengok wajah gembiranya. Harap diberkati Allah selamanya. Amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker