iklan nuffnang

Tuesday, June 23, 2009

Kahwin?

Kehidupan masih panjang untuk dilalui, selagi jantung berdegup, selagi bernafas, onak & ranjau harus diharungi. Dalam kehidupan, seseorang memerlukan pasangan. Termaktub kita di jadikan untuk berpasangan. Aku mengalaminya, tapi belum ke arah yang lebih jitu lagi. Masih memperbaiki diri, mempersiapkan diri. Aku tak memaksa, malah aku tidak mahu terburu-buru. Perjalanan ke arah itu masih dirancang dan ku DOA agar ia menjadi pasti. Kepada -Mu ku berserah, tiada lah aku melawan takdir.

2 comments:

Call me : kili said...

Salam, kenapa tetiba jer blog ko jadi cam jiwang2 pelik jer. Pelik aku rasa.

http://kili2kili.blogspot.com/

CikSweety85 said...

Jiwang ker? Masuk air la ni!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker