iklan nuffnang

Thursday, June 18, 2009

Cerita Zaman Kanak2


Masa sekolah rendah dlu aku rajin mengikut rombongan ~ tapi tu la 3 kali berturut2 aku asyik pegi MELAKA je. Sebab masa tu memang apa2 aktiviti rombongan ke MELAKA jer. Dari darjah 4 - 6. Nak di jadikan cerita, agaknya masa tu aku darjah 6 kot. Masa tu aku masuk dalam rumah Hantu bersama Cikgu dan rakan2. Aku ni pun satu masuk lambat jadi duduk la belakang gan kawan aku. Masa tengah menjerit2 tengok hantu walaupun tak berapa nak takut, tiba2 tangan aku dipegang oleh seseorang. Kawan aku panik dan terus lari tinggalkan aku seorang diri. "pakcik tu macam nak culik aku jer" Jadi aku gunakan segala KUDRAT yang ada melawan "pakcik tu" aku gigit tangan dan pijak2 kaki dia. Sakit sampai dia lepaskan tangan aku. Aku pun ape lagi lari lintang pukang la, dapatkan kawan2 & cikgu aku. Wah pengalaman yang menakutkan, sampai sekarang aku masih lagi terfikir "betul ke aku ni nak diculik?" tapi nasib aku baik hari tu ~ gunakan lah kekuatan yang ada.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker