iklan nuffnang

Wednesday, June 17, 2009

Aku di Sayangi

Hari nie aku betul2 tak dapat bertahan, mulanya taknak ke tempat kerja. Tapi, disebabkan ade tugasan yang belum diselesaikan aku pun datangla. Dengan muka yang lesu, makan pun tak lalu. Makan pun sbb nk kna mkn ubat pas tue..Perit betul! Kawan2 semua suruh aku balik berehat, tapi aku perlu tanya ketua aku dlu sebelum blah cmtu.. Jadi rini aku keja half day, aku kuatkan semangat drive blk ke rumah. Ambik masa juga utk aku lelapkan mata tebus balik waktu semalam yg tak dpt tdo for 4hour. "Terima kasih pada Ayah, yang menghadiahkan aku IMUNOL utk aku nie" Walaupun hari bapa sedunia dia yang patut dapat hadiah, oleh kerana dia tak saggup tengok aku terus sakit dia berusaha utk mencari jalan penyelesaiannya. Alhamdulilah kesihatan aku semakin baik, berkat kasih syang yang dipamerkan oleh semua orang. TQ guys!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker